Onsdag

Ännu dag har snart passerat. Mattias ligger och powernappar i sovrummet och Isabelle sover brevid mig här i soffan.
Fick sova ordentligt i natt också. Hade en liten ledsen-period vid 3-hugget, då gick vi och la oss på soffan en stund och somnade där i stället. Sen fick vi sova till halv 7 och sen igen till 10-tiden. Mycket skönt och välbehövligt. Är fortfarande mycket trött, vet inte om det är för att jag ligger så mycket efter med sömn eller för att jag inte sover lika djupt längre.
Aja, fick besök från BVC idag. Dom vägde och kollade så att allt såg bra ut, hon hade gått upp bra i vikt och allt såg fint ut. Navelstumpen lossnade igår tillslut och naveln såg bra ut nu.
Efter det träffade jag upp en gammal pluggarkamrat, Ann-Sofi. Vi käkade lite lunch på stan och gick i lite affärer. Isabelle var vaken i princip hela tiden och var inte helt nöjd med att ligga i vagnen vilket gjorde att jag fick kånka runt på henne. Inte skönt för min redan onda rygg. Fick lite avlastning av Ann-Sofi tack och lov!
Väl hemma somnade hon som en stock och sover fortfarande, härlig tajming.
Kollar på Water for elephants nu, eller gjorde tills vi båda insåg att vi halvsov. Har en liten paus nu så ska vi plöja igenom resten sen. Verkar himla bra iallafall.
Jaja, det var vår dag det. Mycket bebissnack blir det. Men det är liksom det enda som snurrar runt i skallen just nu. Kan tänka mig att vi inte är sådär jättespännande att hänga med just nu. Det är mycket prat om sömn, bajs och mjölk. Ge oss lite tid så ska det nog blir normalt, socialt folk av oss igen. Fast inte än!



 




Kommentarer
sarah

normal blir man aldrig igen... du får ta med dig bärselen när du ska ut på sådana där stads rundor. eller det kanske du hade??

2011-07-06 @ 21:13:20 | http://powertrip.blogg.se/
Mamma

Kollar varje dag för att se nya bilder på lilla underverket. Hon är underbar! Kram och puss till Isabelle

2011-07-07 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback