Utvilad

Idag känner jag mig så himla utvilad. Efter vi kom hem från mamma igår kollade vi lite film sen gick jag och la mig. Sen har jag sovit och sovit och sovit enda fram till halv 11. Så himla fantastiskt, känner mig som en ny människa!
Grillningen hos mamma igår var jättetrevlig även om maten blev klar lite sent, går inte riktigt att planera tid för oss just nu. Hade gjort en jättegod citronmarängpaj till efteråt, ibland blir jag riktigt impad av mig själv! Spelade lite alias också, jag och Mattas vann i vanlig ordning även om det var riktigt jämnt!
Isabelle fick träffa sin morbror för första gången med. Dom verkade hitta varandra och hon fick 2 fina pekböcker!



En glad morbror!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback