Midsommar

Igår blev det ett lugnt men mycket trevligt midsommarfirande. Mamma är kattvakt åt en jobbbarkompis och vi blev erbjudna att låna hennes hus för att fira där. Härligt med veranda och en trädgård även om inte vädret var det bästa.
Det var vi, mamma och hennes granne.
Grillade lite och spelade spel. Hoppades på att en liten bebis skulle bestämma sig att komma ut, men h*n trivs tydligen ypperligt i min mage.
Väl hemma kollade vi av lite avsnitt av Californication, Mattias ligger 2 säsonger efter mig och jag jag vill börja se säsong 4 nuuuuu!
Idag blir det lugnt, vädret passar sig bäst för soffaktiviteter. Imorn ska vi ta oss ut till IKEA igen för att köpa en blomma och en tavla på Gallerix. Sen är vardagsrummet så gott som färdigt. Bara väntar på att matsalsmöblerna ska komma!




Torgun och mamma väntar på mat....

...Som tillagas av min fina grillmästare!

One fancy mama!

Känner mig som kvinnan med jättemage. Den är helt enormt stor nu!



Oroväckande mörk himmel!

Jordgubbstårta!





Kommentarer
Cattis

Du är jättefin med din jättemage :) Den kan ju inte stanna där inne för evigt så den kommer nog ut snart! Vi är hemma om du har tråkigt och vill komma ut på landet. Kram

2011-06-26 @ 10:34:32 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback