Torra vänner

Igår skulle jag, Sarah, Cattis och alla barn till simhallen för lite lek, bus och härligt umgänge! Hade dagen till ära införskaffat en ny bikini. Planen blev dock ändrad då det visade sig att barnavdelningen var avstängd för renovering. Åt Sarahs medhavda muffins (mycket goda), surade och funderade på vad vi skulle göra härnäst.
Det fick bli ett besök på IKEA istället, där vi ändå hade tänkt att käka lunch efter badet. Blev några härliga timmar innan det var dags att jobba även fast vi inte fick bada. Var verkligen badsugen så vi får se till att planera in något snart igen!
Idag ska jag hänga lite med Anna innan jobbet, blir nog en vända på stan och sen något i matväg. Våra dejter brukar bestå av fönstershopping i inredningsaffärer och stora mängder föda. Sista dan på jobbet denna vecka, så himla skönt.

Helgen ska bli kul! Imorn ska jag först till frisören, sen lite häng med min moster. På kvällen blir det restaurangbesök med la familia. På lördag är det 30-årsfest och söndag tänkte jag försöka styra upp en liten tårtbjudning för mina vänner!



En sprallig duo laddar upp inför simhallenbesök!



Cattis små vilddjur var nöjda med att åka bil istället!



Vänner och bebis!

Miltons premiär som bilförare, han var först tvungen att undersöka bilen genom att slicka på den. "Aldrig utan min tunga" verkar vara den gossens motto!




Kommentarer
Cattis

Nästa gång åker vi till Finspång och badar istället!

2011-03-18 @ 09:31:58 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback