5 veckor...

Idag är det 5 veckor kvar tills beräknad födsel. Får hoppas att den lilla plutten i magen inte vill dröja mycket längre än så, börjar bli ganska tungt nu. Sen att den sparkar som att det inte fanns nån morgondag och hickar som en tok gör ju inte att jag längtar mindre tills den kommer ut. Sen vill jag ju såklart se vad det är för en liten filur som har legat i min mage i snart 9 månander.
Jobbar kväll denna vecka, har min ersättare på upplärning så igår satt jag mest och tittade på honom när han jobbade. Tiden går inte sådär jättesnabbt, men huvudsaken är ju att han lär sig.
Snart kommer en nisse och tittar på vår lägenhet, undrar när han tänkte flytta in isf. Kan va bra att vet hur lång tid vi har på oss att flytta ut.
Nepp, nu ska jag plocka undan lite här...näheeee..nu ringde han precis och sa att han inte skulle komma. Tyckte den var för dyr, det kan jag verkligen förstå.




Nu vet jag faktiskt inte om min mage kan bli mycket större. Men det kan den säkert, den upphör aldrig att förvåna...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback