hemma...

Fick gå hem från jobbet idag, hade så himla ont i bäckenet eller vad de nu är för kroppsdel. Får jämt så dåligt samvete när jag går hem från jobbet, men nu är de ju faktiskt inte bara jag som är inblandad i den här kroppen så det är bara att ställa upp för laget. Efter denna vecka är det som sagt bara 2 veckor kvar att jobba, hoppas och tror att det kommer att gå bra. Min kollegor är så impade att jag jobbar så här länge, men förutom idag har det fakstiskt inte varit så jobbigt. Har haft tur och hållt mig frisk och kry! Min upplärning har lärt sig bra på de här 3 dagarna så det ska nog gå bra för honom med!

Idag har jag fått skor som mamma beställt av en kompis i Kina. 2 par converse för en billig peng, jo man tackar!
Snart ska vi kolla på Greys och sen sooooova, är helt utmattad!





Istället för China in my eyes har jag China on my feet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback