Löning

Idag trillade det in lite härliga slantar på kontot som raskt skulle bytas ut mot härliga saker!
Fick sällskap av Ida , en tjej som jag träffade genom föräldragruppen och också bor här i Tannefors. Blev en massa bra o ha grejer, bland annat mer tyg till babynestet som mammas kompis hjälper mig att sy. Köpte även Tummen-grejer till bebisen som inte har något annat val än att lära sig leva med denna söta kroppsdel. Även ett diskbortsställ, en familjekalender, korta mysbyxor modell tjockis,  hallonbladste som jag tänkte börja med snart och en jäkla massa mat. En himla trevlig eftermiddag, även om det blev i tyngsta laget att få hem allt.
Sen åkte jag och Mattias till pappa som provkörde vår bil för att bekräfta att det var kopplingen som spökar. Inget tvivel tydligen, så i helgen ska min stackars far tillbringa all sin tid i vår motorhuv. Men först ska han hjälpa oss att flytta det tyngsta till vår nya lägenhet. En toppenhelg för honom med andra ord! Skulle även till ÖB för att köpa städgrejer men det stängde lagom tills vi rullade in på parkeringen, får göra ett nytt försök imorn!
Nu ska ja till jobbet för att jobba mina sista nattimmar. Har gått väldigt bra den här veckan, är säker på att nästa vecka kommer att gå bra också. Men sen ska de bli skönt att få va ledig!

Allt gick bra hos barnmorskan igår föresten, bebisen har vänt sig som den skulle och mig var det heller inget större fel på. So its all good in the hood!


 

 

 




Kommentarer
Ida

Riktigt fina grejer hittade du :). Såg din vagn nu, våran är likadan fast grå invändigt :) snygga vagnar det där ;)

2011-05-27 @ 07:59:01 | http://dieversity.blogg.se/
sarah

oj så hon shopar!!!

2011-06-02 @ 10:21:16 | http://powertrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback