skoj

   



Såhär roliga är mina sambos just nu. Bara jag och en vild liten bebis i magen är vakna.
När dom behagar vakna ska vi (minus katterna) till mamma för att grilla. Min moster och hennes man är där. Håller på med en polkagriskladdkaka som jag tänkte ta med. Är inne i en bakperiod som heter duga, men här hemma är det ingen som klagar.

Min kropp börjar må lite bra igen efter några dar utan jobb. Igår var en riktig slappardag, träffade 2 blivande mammor för lite picnic och skitsnack i trädgårdsföreningen. Sen träffade jag Anna och vi satte oss på stranden i tannefors för lite ytterligare skitsnack. Strax efter vi gick där ifrån läste jag på corren att det hade blivit knivslagsmål och världens holabalo. Tur att vi inte var kvar, och hoppas att det gick bra för stackarn som blev knivhuggen. Mycket otäckt som händer!
Idag har vi handlat en matta till vårat nya vardagsrum, den vi hade spanat in var nedsatt med 50% så det var bara att slå till. Nu har vi det mesta beställt och klart till vardagsrummet. Bara lampor och tavlor kvar men vi är ganska säkra på vad vi vill ha där med. Ska bli heeeeelt underbart att få vår egna lägenhet med våra egna möbler. Hur bra den här lägenheten än är så är jag så jäkla trött på dessa möbler, att bo längst ner med total insyn och att inte ha nån balkong. 8 månader här får sannerligen räcka.

Hoppas ni har en bra helg!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback