Ajajaj

Och så var det dags igen! För mitt årliga ögonont... en gång per år verkar mitt öga få nog och protestera genom att få hornhineinflammation. Det har diagnosen varit de senaste 3 åren iallafall. Känns likadant nu. Kunde knappt öppna ögat när jag vakna, men insåg att jag inte kunde stanna i sängen hela dan. Tror Isabelle hade blivit lite rastlös om inte annat.
Ont gör det iallafall när jag rör mig eller vinklar huvudet neråt.
Ska träffa några mammor på lunch idag, jag kan lika gärna ha ont med sällskap som att sitta här själv och oja mig. I eftermiddag blir det simhallen med Mattias, Ida och Rickard. Förhoppningsvis hinner jag få medecin innan dess och den brukar va rätt snabbverkande. Förutom för 3 år sen då jag fick gå med ögonförband i 2 dar.Fast då hade jag å andra sidan så ont så jag knappt kunde röra mig.

Istället för bild på mitt öga kommer en bild på nåt gulligare




Ajaj för 3,5 år sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback