Födelsedagsfika!

Idag fyller min fina Sarah hela 26 år. Det firades som såklart med fika...som såklart jag fick baka! Sarah jobbade idag och jag har ju lite tid över om dagarna så jag slängde ihop en liten citron- och marängpaj. Sån är jag!
Ida var också med och fikade och tillsammans hade vi köpt vinglas med rundad botten och en lampa som kan va både en vanlig lampa och en jullampa, allt efter tycka och smak!

På vägen hem gick vi förbi subways och köpte med mat hem, bra att äta mat efter efterrätten!

Det händer så mycket med vår lilla skrutta nu, känns som om det är nåt nytt varje dag. Idag satt hon i vagnen, lite uppbullad med kuddar och snuttefilt. Innan har hon mest halvlegat/suttit men idag höll hon faktiskt upp sig själv riktigt bra! Det blir ju roligare för henne också när hon kan se sig omkring!


Min födelsedags-Sarah och jag för 4 (!!!) år sen. Tiden går snabbt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback