Helgen

Nu är det återigen måndag. Isabelle ligger i babygymmet och övar upp röststyrkan, det blir några små skrik i falsett!Efter att vakna för mat kl 3 i natt sov vi enda till kl halv 9. Underbart med tanke på att jag jobbade igår.

Helgen började med ett besök i simhallen tillsammans med Ida, Rickard och Casper. Blev lite bad i babypoolen, Isabelle har blivit så duktig på dykningen, så fort jag blåser i ansiktet så håller hon andan!
Blev även ett åk i vattenrutschkanan, får ju passa på när vi är många som som kan hålla i bebisarna!

I lördags var vi på stan och köpte dopbyxor till Mattias. Kollade runt lite i affärer och bara tog det lugnt. På kvällen åt vi middag hos mamma och kollade på "så mycket bättre". Åh vad jag älskar det programmet!

Igår jobbade jag som sagt. 13 timmar är långt, men det känns bättre och bättre för varje gång nu. Såklart jag längtar hem, men jag kan faktiskt uppskatta att bara få vara Lena i några timmar.

Idag ska vi hänga med Ida och Casper. Blir nog en liten vända på stan....



Mina fina älsklingar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback