Update

Åh va dålig jag är på att uppdatera, surfar mest från mobilen och därifrån känns det så krångligt att blogga.
Allt är bra med oss iallafall. Fast Isabelle har varit lite gnällig de senaste dagarna. Hon sover lite oroligt också, vaknar lite oftare och om hon inte vaknar så gråter/gnäller hon sovandes. Vet inte om hon håller på att bli förkyld eller om det är tänder eller vad det är. Men efter en lunch med 3 andra mammor idag med barn i liknade åldrar så verkar jag inte vara ensam om detta. Ska till BVC imorn för spruta och allmän koll så då får jag väl fråga lite.
Dopet i söndags gick som smort, har inte så mycket bilder än så det blir ett helt inlägg sen när jag samlat ihop lite bilder.
Tillsvidare får ni hålla tillgodo med en grötig bild på Isabelle. Idag slogs nog rekordet med gröt i ansiktet!




Kommentarer
Stine

Hur bar hon sig åt egentligen :)?

2011-11-26 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback