Full rulle

Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen!
Isabelle var lite halvsovande när vi gick till kyrkan för babycafé, men väl där piggnade hon till och var på riktigt bra humör. På sångstunden somnade hon mitt i första låten så det blev ingen dans för oss.
Hem och åt lite med Ida och Casper och då kom hennes första riktiga skratt. Hon låg helt för sig själv i babygymmet i vardagsrummet och vi andra var i köket. Hon har försökt att skratta några dar, men det har mest blivit små tjut eller hostningar. Men idag kom alltså ett riktigt skratt! Underbart! Det hoppas jag få höra mer av snart.
På eftermiddagen var det babysim, lika härligt som förra gången. Idag fick dom pröva att vara i simringar och sprattla runt. Mycket uppskattat!
Efter simhallen har hon sovit i princip hela kvällen, var vaken nån timme för att lattja lite med sin pappa bara.

Jag är också jättetrött så det blir nog sängen för mig med nu. Håller tummarna för en helnatt igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback