Jobbat

Igår var det dags för mitt första pass i fabriken. Sist jag jobbade i juni var jag höggravid och klumpig som en elefant, men annars kändes det som igår. Tanken är att jag ska jobba 1-3 söndagar i månaden. Det gör att jag kan spara lite föräldradagar, få vara lite "bara" vuxen ibland och så får Isabelle och Mattias lite egentid.
Dom hade klarat sig bra utan mig, även om Mattias var ganska utmattad efter en heldag med en vaken Isabelle. Jag saknade min lilla familj hur mycket som helst, som tur var skickade Mattias flera bilder på min skrutta under dan så jag inte skulle missa nåt i utveckligen ;)
Nu blir det dock inte jobb igen på någon månad, framföver blir det lite släktbesök och utlandsresa.

Idag är jag jättetrött och vaknade med världens huvudverk. Isabelle ville starta dagen redan kl halv 7 och var inte nöjd med att ligga i sängen och mysa. Nu sover hon iallafall i sin säng, hon borde väl vakna om nån timme. Får se vad resten av dagen bjuder på. Massa mys blir det iallfall, har en del att ta igen från igår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback