Helgen

Helgen har varit toppen!
Efter en lugn och skön hemmakväll i fredags blev det en runda på stan i lördags med Ida och Casper. Fikade lite med mamma och gjorde mig sen iordning för kvällen.
Följde med Suzanne på fest hos kompisar till henne och sen blev det en helkväll på Harrys. Vi dansade som tokar och hade väldigt kul. Sprang på en gammal kompis som jag inte träffat på väldigt länge och blev lite nostalgisk. Hoppas att det inte dröjer lika länge innan vi ses nästa gång!
Natten avslutades med lite fyllekäk. Lite nostalgisk blev jag även av det faktum att Suzanne åker iväg på långresa om en vecka. I 2,5 månad (tror jag) ska hon resa runt och ha det gött!

Idag fick jag en välbehövlig sovmorgon. Mamma kom hit på en fika, sen gick hon, jag och Isabelle ut på en promenad i det helt underbara vädret. Träffade Ida och Casper också som matade änder vid ån. Gick till en lekplats och Isabelle fick gunga lite, det tycker hon är jättekul!
På vägen hem blev hon lite grinig och det dåliga humöret höll i sig resten av dan. Ingenting var bra, hon ville inte sova, inte leka, inte gosa utan hon bara och skrek och skrek. Stackarn!
Jag gick iväg och tränade sen på kvällen och tydligen hade det blivit lite bättre sen och hon hade somnat bra och allt. Var på vattenträning med mamma. Skönt avslut på helgen!
När jag kom hem var pappa här och vi käpte hem pizza och såg lite på tv. Han fick ta med sig Sven här, då hans ständiga kissande har blivit ett stort problem. Droppen var igår när han hade kissat brevid matskålarna. Jag tror inte han trivs här längre, han får inte den uppmärksamhet han behöver och vi blir ständigt irriterade på honom då han ständigt kissar på olämpliga ställen. Så nu får han bo hos pappa ett tag och så får vi se sen vad vi ska göra. Bingbong är kvar här hemma och än så länge visar han inga tecken på att sakna Sven. Det känns lite sorgligt såklart, min lilla Sven som vi ändå har haft i 3,5 år.
Mycket osammanhängande inlägg inser jag nu, bäst jag slutar och går och lägger mig. Håller tummarna för att Isabelle ska vakna med ett bättre humör imorn!











Kommentarer
Cattis

Jag tycker det låter som en bra idé att Sven får åka iväg på lite kollo och få uppmärksamhet så han är sitt vanliga glada jag när han kommer hem igen :)

2012-02-13 @ 10:33:43 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback