Söndag

Oj vilken sovmorgon jag fick idag, gick upp vid 10 efter att ha fått sova hela 11 timmar! Underbart!
Kom upp till en glad bebis och en lika glad karl!

Blev en lugn kväll igår men god mat, lite rödvin och mello! Som en helt vanlig lördagskväll med andra ord.

Idag hade jag tänkt att träna, men vettefasen om jag orkar. Går nog till lekparken med Ida och Casper istället. Får ta igen veckans förlorade träning nästa vecka istället.

Med Isabelle går det bara framåt, går mellan möbler. Hon håller i t.ex. soffbordet, vänder sig och tar sig till soffan. Min duktiga tjej! Har även börjat få in snitsen på att sätta sig ner, även om det ofta sker lite halvt på tur. Gällande maten har vi lite bakslag igen. Vägrar att bli matad med annat än gröt. Blir fly förbannad och ska promt äta själv, vilket inte går så bra då hon inte har lärt sig att lämna maten i munnen. Det hela slutar med att hon får flaska istället. Men vi tränar vidare.

Ikväll ska pappsen bjuda oss på middag, blir trevligt!





Lilla ank-familjen. Kvackar en melodi varje gång hon drar i snöret...vilket är ofta






Alternativt användningsområde för gå-vagnen!


Gos med pappsen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback