Kolmården

Hallå!
Igår var vi som sagt på Kolmården och göttade oss bland alla fina djur. Dom hade nåt special-öppet med fritt inträde och allt.
Isabelle var inte sådär jätteintresserad av djuren just, men log glatt mot alla människor hon såg. Lite intresse visade hon för surikaterna, dom var väl minst i storlek också.
Himla trevligt hade vi det iallafall!
Idag har vi varit på IKEA och köpt en stor spegel till hallen, nu ska bara pappa komma och sätta upp den också. Mattias är ute på äventyr så mamma har varit här och käkat middag och kollat på film. Såg "my name is Khan", men har inte sett klart den än för det var tydligen väldigt väldigt lång. Får fortsätta imorn, väldigt spännande var den iallfall.

Julpyntet är kvar, tydligen har jag en vecka till att njuta av mina röda julgardiner!



Kikar på en get. Isabelle var mer intresserad av barnet brevid oss


Apan!


Mina fina älsklingar!


Noshörningsspaning!


Kamel med hängpuckel


Tigern!


Gos hos surikaterna!


Min björn!


Solnedgång och hemfärd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback