Måndagmorgon

God morgon på er! Eller god lunch!
Dagen började redan kl 6 då Isabelle vaknade av sin fars väckarklocka. Tur att jag är någolunda morgonpigg nu för tiden.
Helgen har varit lugn, i fredags var jag på mitt första konditionspass, efter 2 styrkepass. Körde body attack och ångrade mig bittert redan under uppvärmingen. Fy helvete säger jag bara! Skönt efteråt iallafall.
På kvällen kom Suzanne för lite fredagshäng.
I lördag var jag en vända på stan med mamma och sen har det mest varit slappande och lite fixande i lägenheten. Sänkte Isabelles spjälsäng, så livlig som hon är, var det bara en tidsfråga innan hon skulle kravla sig ur.
Isabelle har också tagit sina riktiga kryp-"steg". Mitt i allt kravlande och gungande på alla fyra, tog hon några riktiga kryp med utomordentlig teknik! Min duktiga flicka!

Idag ska vi ner en vända på stan och när Mattias kommer hem, blir det en sväng till gymmet för min del.





Dagens leopardbebis!




Kommentarer
Cattis

Vad duktig hon är, stora tjejen! Och DU är också duktig som kämpar på med träningen, heja dig!!!

2012-01-16 @ 15:57:36 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback