Nyårshelgen!

Nytt år! Förra året var sannerligen det mest händelserika i mitt liv, inget kan väl nånsin slå att få barn?

Nyårshelgen har varit toppen! Började i fredags med besök till IKEA för att äntligen inhandla en byrå till hallen och lite annat smått och gott. Även en liten tv till sovrummet köptes hem, härligt!

I lördags morgonhandlade jag och mamma på Maxi och sedan sprang resten av dan iväg i snabbt takt så som vanligt blev det stress och panik innan våra middagsgäster kom kl 6. Mamma och 2 vänner till henne kom för att äta middag och fira in det nya året. Mat blev det i överflöd med avokadosoppa och baguette med olika ostar till förrätt. Till huvudrätt hade vi djävulskyckling och ris och till efterrätt kladdkaka med marianne-grädde.
Vi spelade lite frisbeegolf på ps-move och kollade på rakterna från balkongen. Ganska bra utsikt faktiskt. Efter rakterna spelade vi buzz till kl 2 tills vi kände att det nog var dags att gå att lägga sig. Mycket rolig kväll hade vi iallafall!

Mattias tog Isabelle på morgonen, men hon tog faktiskt lite sovmorgon också. Iallafall till halv 8. Var en sväng till en lekpark här i närheten så att Isabelle skulle få prova på att gunga, var en riktig hit! Hon lyste som en sol, lilla skruttan.
När vi kom hem överaskade hon oss med nya färdigheter, jag la henne på mage på sin lekmatta som vanligt. När jag kollar dit en liten stund senare så sitter hon upp! Vilken stark liten tjej vi har!
Pappa var här också, hjälpte oss med att få upp tvn i sovrummet och åt middag med oss.
Det nya året har börjat bra, och jag hoppas verkligen att det fortsätter i samma anda!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback