Träningsvärk!

Med mål på att slippa vassen 2012 har jag nu bestämt mig att bli lite hälsosammare, men både träning och mindre snaskande.
Resultatet hitills består bara av träningsvärk, lite olika muskler varje dag. Idag är det magens tur, märkligt egentligen för när jag tränade härdomdan kändes det som om alla muskler där hade försvunnit  i samband med graviditet och barnafödande. Så egentligen är det ju positivt, det fanns nån liten muskel långt där under!
Idag är det dags för bodyattack, det var mitt favvo-pass förrut när jag tränade. Eller absolut bäst var när jag bodde i USA och körde bodycombat med en arg gammal militär. Oj vad han skrek och oj vad man inte vågade lata sig. Men fit det var jag!

Igår var Ida och Casper här en sväng och vi gjorde handavjutningar som vi hade fått av dom i dop-present. Blev överanskade bra! Nu ska dom bara stelna i några dar och sen stoppa i ett kort.

Hoppas ni får en bra dag!



Isabelles...


...och Caspers!




Kommentarer
Cattis

Tjusiga händer dom har dom små livet. Härligt att det går så bra med din träning! Jag kör matdagbok just nu, det är skrämmande hur mycket godis jag brukar äta. Fast nu kan jag såklart inte snaska för jag vill ju inte att alla ska veta... Körde yoga igår och idag ska jag simma, så jag kanske kan bada med dig i sommar??? :)

2012-01-13 @ 12:39:03 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback