Regn=IKEA

Idag var det regn i massor så då fick det bli inne-aktiviteter. Eftersom vi ändå skulle handla mat så passade ett IKEA-besök fint. Blev inte mycket shopping, bara ett par brallor och en tröja till det lilla barnet. Mattias fick sina shoppinglustar släckta tidigare under dagen då ett besök i fiskeaffären slutade med både metspö och kastspö. Och jag då? Jag fick handla mat. En kvinnas dröm såklart! När vi kom hem blev det lek och massa gos i Isabelles rum. Hon är så smart vår lilla tjej; gömmer saker i små burkar och lyckas pricka klossarna i sin klosslåda. Är så härligt att se hur stolt hon blir när hon lär sig nåt nytt. Imorn ska jag jobba, blir ingen montering utan sortering av en massa kylare. Tur att jag värmde upp med ett bodypump-pass i morse så jag har muskler att orka imorn! Ha en trevlig kväll you all!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback