Stora tjejen!

Idag blir vår lilla Isabelle 9 månader! Tänk vad tiden går snabbt!
Hon gör så mycket små framsteg hela tiden och varje dag händer nåt nytt. De senaste dagarna har hon börjat få till "mm"-ljud så jag försöker få henne att säga mamma. Ibland lyckas hon få till det och ibland blir det ett extra "mam". Men jag kan gärna heta "mam-mam-mam".

Tyvärr mår hon inget vidare, hon fick sin livs första feber igår och har inte blivit bättre idag. Sarah och Milton var här en sväng och underhöll oss lite. Isabelle satt mest i mitt knä och iaktog. Hon har nog aldrig varit så lugn som idag, vi har suttit ihop som siamesiska tvillingar!
Har mest suttit i soffan och ibland har hon fått lite energi och lekt i några minuter.

Nu är Mattias hemma och mina fina älsklingar sitter och gosar i soffan.














Några minuter med lite mindre feber, och mer energi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback