En fantastisk helg!

Måndag morgon! Försöker få Isabelle att somna, trodde hon sov men när jag smög in för att hämta en grej så såg jag att hon satt upp helt vaken. Försökte lägga henne igen, men då blev det ett jäkla liv när jag gick ut så nu får vi se hur det går.

Helgen har varit toppen!
I fredags var första dan på jobbet efter nästan ett halvårs frånvarot. Underbart att ha mitt jobb tillbaka även om arbetsuppgifterna var lika ostimulerade som vanligt. Roligt att träffa alla gamla kollegor iallafall.
Jobbade även lite i lördags.

Mattias och Isabelle hade haft en kanondag utan mig, och det är verkligen ett stort plus att dom får lite egentid med varandra.
När jag kom hem från jobbet blev det givetvis en massa Isabelle-mys innan mamma kom för att vara barnvakt. Jag och Mattias piffade till oss och åkte till Skärblacka för lite festligheter. Det var årlig minneskonsert som Sarah och Janne ville ha med oss på.
Blev lite häng vid konsterten och sen åkte vi tillbaka till Janne för att fortsätta festligheterna. Alla andra var redan i gasen när vi kom dit, dom hade startat redan efter lucnh så dom droppade av en efter en. Kl 22 var det bara jag och Mattias vakna och vid 23 gick vi och la oss.
Härligt att få vara lite ansvarslös för en kväll och veta att båda får sova ut. Vi sov inte så himla länge ändå, men låg kvar länge och bara pratade! Härligt!
Vid lunch blev saknaden för Isabelle för stor så då åkte vi hem och möttes av en mycket glad liten flicka. Allt hade gått bra med mormor och vi är mycket tacksamma för hjälpen!

På eftermiddagen strosade vi runt på stan och tog en glass. Kvällen avslutades med Cx Works och sen lasagne.

Det var den helgen det!


Insåg att alla bilderna för lördagkvällen är på Mattias telefon så dom får ni se en annan gång. Här är en bild på Isabelle från imorse med hennes nya leksak.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback