Sjuklingar

Hej!
Pinsamt länge sen jag skrev. Men nu finns det verkligen ingen tid. Är det inte plugg så är det träning. Resten av tiden går åt till att hänga med min underbara onge.
 
Är sjuk för tillfället, har haft feber några dar nu. Men det är bara att proppa i lite ipren så jag kan plugga ändå. Böckerna läser ju inte sig själva om vi säger så.
Isabelle hade feber fredag, lördag och har nu lite hosta. Hon fick lite mollipect imorse så jag hoppas att det inte blir värre.

Det är så mycket som hänt sen jag skrev sist. Största händelsen var jute såklart resan till Turkiet. Vi hade det helt underbart i värmen; jag, Mattias, Isabelle och mamma. Så skönt att komma iväg och får lite kvalitetstid i värmen.
 
Något annat som lyxade till vardagen var min födelsedagsöveraskning till Mattias. I fredags var vi på Henrik Fexeus show "I ditt huvud". Efteråt blev det några drinkar på stan, samt lite dansande med mina arbetskamrater som hade varit och bowlat. Kvällen avslutades på hotell (bara några 100 m hemifrån, haha). Mattias hade ingen aning, men om jag uppfattade det hela rätt så uppskattades kvällen rejält. Inget slog dock Isabelles glädjetjut när vi kom hem, en natt räcker gott och väl för att ladda batterierna.
 
Nu är det väl dags att sätta igång att plugga igen. Låter inte titeln Det sociala livets elementära former som spännanden läsning?


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback