Testing testing

Vi köpte en ny liten leksak förra veckan, en surfplatta! Provar nu således för första gången att blogga med den.
Denna fredag började med en föreläsning, tyvärr totalt ogivande.
Eftersom Mattias var hemma från jobbet, passade jag efter lunchen på att storhandla när Isabelle sov middag.
Hon vaknade lagom tills jag kom hem och då traskade vi över till porten bredvid. Isabelle fick leka med Emmett och jag fick smaskigt fika av mamma Annette. Barnen här verkligen jättekul tillsammans, eggar varandra till massa bus!
Gick hem och åt mellis och sen tog vi en tur till simhallen. Isabelle älskar verkligen att bada så det blev ett mycket uppskattat besök.

Nu är det soffläge som gäller. Har precis ätit världens godaste hemmagjorda pizza och dricker lite rödvin. Lite chips från slinka ner idag också. Det är trots allt första fredagsmyset utanför fabriken sen semestern!












Själva bloggande var nog inte surfplattans starka sida (eller kombon jag+surfplatta). Sitter nu vid min dator, var alldeles omöjligt att få ordning på bilderna!
 
 
 
 
 
 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback