Äntligen vår!

Då min valborg firades på jobbet igår, innebar det en pigg och fräsch Lena idag. Taggad till tusen för träning och idag stod det GRIT på schemat. Till skillnad från i söndags, då huvudverken från helvetet förstörde hela passet, kändes det idag riktigt bra. Orkade inte allt, men kände ändå att jag hängde med bra!!

När jag kom hem, var det Mattias tur att ta sig till gymmet. Jag passade på att duscha och baka muffins medans Isabelle sov. När hon vaknade och Mattias kom hem från jobbet tog vi vårt pick och pack för en playdate med grannarna i Trädgårdsföreningen.
Vi hade lite picnic, sen var det lek och bus för hela slanten! En helt underbar eftermiddag med toppefint väder! Att lite fint väder kan göra såna underverk med humöret.
 
Middag blev det också den ute i det gröna. Blev lite grillning på bakgården med samma sällskap.
 
Kvällen avslutade med en fika på stan med Malin.
 
En toppendag från början till slut med andra ord. Imorn är det jobb igen, blir säkert bra det med. Bara en kväll, sen är det helg!
 
Spring i benen efter lite feber tidigare i veckan!

Moby fick såklart vara med!


Päron-mums!

Gullungarna! Isabelle tröttnade först, och bestämde därefter att Emmett också var klar och skulle "komma". Stackarn hade ingen talan alls..

Det gäller att hålla tungan rätt i mun!

Hopp hopp!

Även jag fastnade på bild idag! Och Andy, eller "Memme pappa", som Isabelle kallar honom.

Emmetts fina föräldrar!





Tjohoo! Full fart i rutsch-kanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback