Nerdragen i blogg-träsket...

Jaha, då var man en bloggare då..eller de är nog kanske att ta i, har ju faktiskt bara fixat mig själv en bloggsida...men det är en början! Har verkligen varit jättetveksam till att ha en blogg, är inte mycket för att lämna ut mitt privatliv till allmän beskådning. Aja, vi får se hur det blir med det nu då, behöver ju inte skriva så mycket om mig, jag har nog en massa annat att dela med mig av!

Borde egentligen plugga just nu, antagligen därför denna blogg blev till idag och inte om 3 år...undanflykter! Ska bara skriva klart det här, äta och hämta tvätt sen ska ja sätta mig med mina anatomiböcker igen. Tills jag måste göra mig iordning för kvällen. Ska med brudarna på DÖMD ikväll, går lite i vågor hur taggad jag känner mig. Just nu känner jag bara en ångest över att behöva fixa håret, sminka mig och välja out-fit...sen cykla till ryd också, gaaaah!! Men Petter kommer dit och rappar en visa för oss och det är rätt bra motivation!
Imorn måste jag verkligen plugga, annars får jag nog slå mig själv hårt och länge.
Igår hette undanflykten Ullared!! Var där med min Fia och några brudar från hennes klass. Skulle inte köpa så mycket tänkte jag, måste spara lite pengar. Och jag var faktiskt rätt duktig, köpte bara : en rutig skjorta, en svart trekvartsärmad klänning, en grå myströja, träningsbrallor, nagellack och hårgrejer, 2 skärp, ljus (ja, jag vet,, är en obotbar ljusfetichist) och lite annat smått å gott.
Handlade mindre än Fia iaf, det säger inte så mycket dock eftersom hon handlade som att hon aldrig skulle se en affär igen, haha, nädå, hon har ju häst och man också.
Efter vi chockat våra plånböcker där inne var det dags för skor på scorett-outlet'en (hur böjer man outlet??!). Köpte ett par högklackade svarta pumps och vita "broderade" ballerinaskor. Verkligen bra eftersom jag inte har några skor, eller inte... måste köpe en större skohylla eller fler garerober...Fia slog mig där också, hon är en bra ångestdämpare! Körde som en biltjuv hem, tåg skulle hinnas med och mat skulle ätas. Och Caramia skulle lyssnas på, givetvis!!
På kvällen var jag hos Fia och Daniel och drack vin, kolla på Lets dance (fan att Erika åkte) och sen film. 40 year old vrigin och Heartbreak Hotel.
Idag vaknade jag i ottan (har på nåt märkligt sätt blivit morgonpigg, det du Sarah!) och fick skjuts hem. Var till gymmet och sprang och körde lite maskiner. Och nu sitter jag här och gör tydligen vad som helst för att slippa plugga, var inte alls meningen att det här skulle bli en uppsats. Men så kan det bli ibland, saker blir inte riktigt som man tänkt sig.

Men vi hörs!!




Kommentarer
sarah

morgon pigg? det tror jag inte förrän jag ser det själv, och slipper höra klago ramsor om hur mycket du hatar morgnar =)

2007-03-24 @ 22:20:50 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback