Små små barn...

Andra och sista kvällen här med alla pytte-bebisar! Är inte så många barn här nu...eller jag vet ju inte vad som är normalt men det verkar iaf vara en sköterska av något slag/barn. Dom är iaf så söta dom små liven!
Vaknade halv 11 imorse, jättenöjd och tänkte att här skulle de bli mycket gjort. Efter jag hade gått upp kom jag på att jag gick och la mig vid 8 samt. skulle va vaken till 8 dan därpå så det var bara att gå å lägga sig igen. Var ju dessutom inte hemma och kan därför inte få så mycket gjort. Nästa gång var kl halv 2. kollade lite på Hey baberiba och somnade visst igen. Vaknade vid 5 och bestämde mig för att det fick vara lagom. Blev bortskämd med god mat som vanligt och en bamse-matsäck hit. Tänk om jag hade det så bra jämt?! Ska nog ta med min moster hem tror jag bestämt. Min kusin kom med sina jättesöta pojkar på 2 år också. Fick lite kramar och mys!

Har inget mer att berätta om just nu, återkommer och jag kommer på nåt sensationellt. Ska nog läsa lite se&hör eller annan djup litteratur nu!
Känner inte att jag vill hoppa runt bland allas bloggar från den här datorn så till Stolen säger jag följande: Ja, det är en fin sång och den ska sjungas flitigt. Pratade med Dennis idag och jobbar bara fredagnatt.
Sofie: den här veckan blir ap-tajt ,men nästa vecka!!!!




Kommentarer
Stolen

Tänk inte på stackars mej som får stå där ensam på lördagsnatten och slita. =(

2007-05-04 @ 08:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback