ett grönt paket med guldsvart snöre!

Det damp minsann ner hemma hos mig idag, eller på ica, men avin fick jag. Hade passat på att få ett annat paket samtidigt så där var väl därför dom tvingade iväg mig dit.
Hursomhaver innehöll det roliga paketet ett jättefint halsband från Sarah. Tack så galet mycket hjärtat!!! Och tack Sarahs mamma för det finfina gröna kuvertet!
Märkte dock under min färd till ica att jag inte var riktigt frisk än, så det blir ännu en tråkkväll i symbios med min soffa.
Jag måste dock bli frisk imorn, ska jobba på sjukhusfesten och sen jobba natt på fabriken på lördag. Är jag galen som saknar jobbet?! Jag gör verkligen det!! Och så missar jag torsdagsbullen också :(

Ja hatar att va sjuk, det gör mig till världens gnälligaste och bittraste människa.

217403-118


Visst är min nya halsdekoration tjusig?!



Kommentarer
sarah

vad bra att den har kommit fram, hoppas du gillade det. kram på dig

2008-04-03 @ 22:12:07 | http://sarahm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback