märklig dag...

Idag har det varit full rulle från början till slut som vanligt...
Började med att försova mig och fick kasta på mig ovven o cykla bort till HU. Där stod jag och Melina och sålde biljetter samtidigt som vi försökte söka utbildningar/kurser. Men studera.nu verkade vara lite lätt överbelastade så det gick inge vidare faktiskt. Efter 2 timmar gav vi upp, men sen var min mamma så snäll så hon fixade allt åt mig, tusen tack! Tur var väl det att vi slutade, för sen blev det trångt i vår lilla glasentré. Players och medicinska föreningen kom på lunchen och stod och trängdes med oss, och några andra läkar-nissar stod och trängdes med studentenheten. 5 olika arrangemang (?) på en sån liten yta. Finns det hjärterum finns det stjärterum!
Sen cyklade jag bort till Fia som bjöd på lunch...
Hem i 5 minuter innan det var dags att åka till jobbet. Jobbade fram tills 01.12 och nu ligger jag här i soffan. Det har verkligen inte varit en lugn stund, i vanliga fall brukar jag gilla det men just nu vill jag bara ha lugn och ro. Hade chansen till det på lördag, men pengakåt som jag är valde jag att jobba övertid istället. Bra där!
usch....sova nu, 5 timmars sömn blir nice....


Hej min nya stalker Matilda!
ja Sarah, det blir nog perfa!



Kommentarer
matilda

hihi hej sötnos ;)

2008-04-16 @ 21:21:57 | http://meineflikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback