Mora Träsk

Igår såg jag Mora Träsk, det var verkligen helt sjukt kul. Dom fick alla fulla studenter att sätta sig ner framför scenen i matsalen. Sen satt vi där som små barn och gestikulerade, klappade och sjöng.
Resten av kvällen var också bra, förutom att jag är en tönt som tror att om jag ignorerar saker så finns dom inte.  Pratade en del med "mannen", inget nytt kom upp men det är alltid skönt att prata med honom. Där har vi en person som jag inte kan släppa, eller släppa..Vi är ju bara kompisar och mer kommer det inte bli. men ändå...nä nu vet jag inte ens vad jag pratar om längre. Trevligt var det iaf, tills han blev ivägdragen av nån som uppenbarligen inte vill att vi ska va kompisar.
Oj, det här blev helsnurrigt.
Nu ska jag träffa Sofie på stan och kolla rekvisita till kvällen.
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback