Så mycket snurr...

Allt snurrar runt runt runt i mitt huvud. Det är så mycket jag måste komma underfund med under så kort tid. Och förlåt mina älskade vänner att jag inte har sagt nåt..men jag har ju inte riktigt vetat själv. Och vet inte fortfarande för den delen. Ska iaf söka 3 andra utbildningar, 2 program och en 60p kurs. Ska även tacka ja till att börja ssk i höst igen, går ju alltid att ändra sig. Och till augusti borde jag ha kommit fram till vad jag vill, beroende på vad jag kommer in på o så. Så så är det med det.
Idag hade vi annars biljettsläpp för Akuten, vilket gick jättebra! Satt ute på valla-balla och trängdes med Players som också hade sitt släpp.
Sen fick jag börja tidigare på jobbet för att spela "kanban-spel", vi byggde lego coh låtsasmonterade kylare. Fick välja på en timmes övertid eller gå hem en timme tidigare. Kände mig mogen och prioriterade sömn, därför jag är hemma så "tidigt" idag...Ska upp tidigt och sitta på HU imorn...


Fick det märkligaste mejlet idag föresten, från min amerikanska bästis Cavan. Vi träffades ju aldrig när jag var där sist, jag fattade aldrig riktigt varför. Och idag skrev han och bad om ursäkt för att vi aldrig sågs och förklaringen var att hans fru var svartsjuk. På mig?! För vad?  Hon var tydligen övertygad om att vi "haft ihop det" så att säga och det  var visst ett känsligt ämne. Men hon började vänja sig nu...vid vad? Att jag existerar? Dom träffades ju efter jag hade åkt hem och sen dess har vi bara setts en gång. Och nåt annat än kompisar skulle vi aldrig va.. Märkligt...
På tal om att "ha ihop det", snyggt jobbat i lördags Karin, haha!



Kommentarer
matilda

Schysst blogg själv. Nu kan jag stalka dig på nätet varje dag ;)) kram

2008-04-15 @ 04:16:27 | http://meineflikk.blogg.se
sarah

hörru nu har jag en ny design åt din blogg... vill du? puss

2008-04-15 @ 21:31:39 | http://sarahm.blogg.se
karin

det var sjukt roligt! jag är så nöjd med den kommentaren. han verkade ju uppskatta det. "men han har ju alltid varit en blyg pojke".

2008-04-16 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback