Snart så...

Hemma som snabbast för en kopp kaffe innan det är dags att fara till jobbet. Har suttit med Karin ute på Valla och sålt biljetter idag igen. Det gick bra, det borde bli slutsålt....Får vi hoppas
Kvällen igår var riktigt nice, grillade lax och åt potatisgratäng. Sen åt jag och Malin glass och maränger och kollade på Pretty Woman. Blev en riktigt svullardag och kände att jag nästan kunde rulla hem imorse.
Jaha, nehe det var ju inget spännande jag hade att berätta. Det som snurrar runt i mitt huvud får stanna där, för allas trevlnad.

Hittade en till fin bild på studentnatt, dom har en förmåga att fånga mina allra vackraste sidor. Ser ut som om jag försöker ta en siesta mitt i allt. Hanna och Jonas ser inte heller så jättepigga ut




Kommentarer
sarah

ähh lägg av ni ser ju as pigga å heta ut

2008-04-21 @ 23:04:06 | http://sarahm.blogg.se
matilda

ja studentnatt är fantastiskt. nästan lika fantastiskt som efterfesten.com. what so ever så är jag allergisk mot vimmelbilder på mig själv överhuvudtaget, jag ser alltid ut som ett dumpucko.

2008-04-22 @ 15:45:29 | http://meineflikk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback