Starka och driftiga kvinnor

Idag har jag och Fia utnämnt oss till två starka och driftiga kvinnor. Vi har kånkat upp 2 soffor, ett soffbord och ett vitrinskåp upp för 3 trappor till hennes nya lägenhet. Tur att vi är hästbruttor så att allt påkopplande och avkopplande med transporten inte satte käppar i hjulet för oss. Vem fan behöver karlar till det?! Nästan skäms för att skriva det, det är väl ganska självklart att vi ska klara sånt själv?

Nu ska jag iväg till jobbet, slutar redan vid 11-hugget. Det blir gött, hinner t.o.m torsdagsbullen. Ganska troligt att det är en muffins faktiskt...



Stört rolig låt, eller det värsta av två värlar som pappa skulle säga...



Kommentarer
sarah

fan vad jagälskar den låten =)... jag är dtålt över att ha så starka kvinnor till vänner

2008-04-10 @ 19:56:49 | http://sarahm.blogg.se
Cattis

du måste uppdatera om det var muffins eller inte, jag MÅSTE få veta säkert! självklart fixade ni transporten själva, det vore ju pinsamt annars!

2008-04-11 @ 12:00:32 | http://cattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback