sista dagen

sista morgonen jag sitter vid den har datorn. ska bara skriva fardigt har sa ska vi ta vart pick och pack och ta en taxi till anders. varat plan gar inte forran vid 17.40 sa vi tankte ha grejerna dar och hanga runt lite och luncha med Anders.
I gar slutforde vi var shopping. hangde vid canal street som ar helt fylld med krimskrams affarer. Kopte en vaska, en sjal och en lite frihetsgudinna. Karolina gillade allt krimskrams mycket



Fick mitt paket postat ocksa, skont att kanka runt pa dom 1,5 kilona. hittade aven jeansaffarer mamma var ute efter, kom darifran med 3 par jeans for 700 kr. niiiice
gick ner hela broadway for att hitta en victorias secret, men icke...
langst ner pa gatan hittade vi daremot tjuren. vi har val inte aktivit letat efter den, men nu fick vi den avbockad fran var lista ocksa.



Efter som mitt metrocard var slut (dock in K's av nan markliga anledning) fick vi vara lite selektiva me tunnelbaneakandet. det med blev med andra ord mycket vandrande. med tunga pasar. igen.
hem ratt tidigt och piffade oss fina for en kvall pa stan.
akte till Times Square och Hardrock cafe.

 

Maten var god och musiken hog, precis som det ska va.
efter det vandrade vi till Empire state building.
var varldens process att komma upp, men efter nan timme var vi uppe. har ju lite hojdskrack sa mina ben var som spagetti. tog mest en massa kort utan att tanka pa hur hogt upp jag var. haftigt var det iaf.

   

kom hem sent efter varldens krangligaste tunnelbanetur. packade och vagde vaskor. nu har jag en arg man bakom mig.
later



Kommentarer
sarah

oj nu hade du något fint på dig igen...klänning linne? ringer dig på söndag...saaakna

2008-06-21 @ 16:56:51 | http://powertrip.blogg.se/
Cattis

ja det finns säääkert en katt som passar dig med, har inte kollat några rumpor än men nån pojke måste det finnas. kom och kolla med fia sen då, hon kommer nog nästa vecka. det finns alla katter kvar förutom den som fia ska ha!

2008-06-23 @ 16:19:35 | http://cattise.blogg.se/
Cattis

javisst andra tjing är det! ska kolla om jag hittar några pojkar åt dig tills dess...

2008-06-24 @ 15:09:21 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback