oproduktiv dag

Idag är en såndär dag där absolut ingenting har blivit gjort. Vaknade sent, och sen har inte mycket mer hänt. Jag har kokat koksalt och håller nu på att koka makaroner. Snart ska jag till jobbet, tur det..annars hade jag suttit här och varit en slacker hela dan.
Har blivit beroende av att Fian ska komma och underhålla mig. Senaste dagarna är det hon som har kommit och dragit upp mig ur sängen och fått med mig ut på diverse äventyr. Men idag skulle hon jobba, det var ju just typiskt det..

Vi har bokat hostel nu i New York iaf, blev himlans billigt och vi får ett eget rum. Hoppas det håller lite bättre standard än det vi hade i Paris. Bara vi slipper mögel så är jag egentligen rätt nöjd.

Hittade det här tjusiga kortet på min mobil







Undrar lite hur vi tänker här ...ok om det hade varit en engångsgrej, men nejnej, det är åtminstone tredje gången vi väljer att partysminka oss på detta sätt. Vad vill vi förmedla på fyllan egentligen?



Kommentarer
karin

alkoholhalten i blodet spelar nog in rätt bra där tror jag.

2008-05-12 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback