smörgåstårta och höns

Precis nyvaknad, hade planerat att gå upp vid 2-hugget men det kan jag ju konstatera att klockan inte är. Jag som hade tänkt att gå till gymmet och greja idag. Lär ju inte hinnas med eftersom jag måste åka om knappt 3 timmar.
Jobbet gick iaf bra, Karolina hade varit så rar och gjort en smörgåstårta, just for me!
Hade världens skummaste dröm...min häst levde igen och vi skulle ut på en liten skogstur. Men då hade alla festerier skifte i skogen och det var full kalabalik överallt. Sen var folk arga på mig för att jag hade släppt ut hönsen, jag var tillochmed mordhotad. Va fan betyder det här nu då?


image150

Lilla Mezzot, som tyvärr inte är så levande som jag önskar han vore...



Kommentarer
någon som saknar bonbon

det där med att släppa ut höns måste ju vara det värsta, det måste ju betyda något i stil med att släppa lös helvetet kanske? jag tror på en framtid som drömmtydare, vad tror du?

2008-05-18 @ 17:21:23 | http://powertrip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback