snurr och kommande smärta

Idag har det allt var en snurrig dag. Iaf på jobbet. Innan dess träffade jag Maria, det var inte så snurrigt.
Iallafall så hade jag bett om ett arbetsgivarintyg som vhs ville ha. Och idag skulle jag då få det. Började ana oro när Stolens namn stod på kuvertet. Stod även hennes namn på intyget, så min chef gick bort med det till henne ifall hon skulle ha nån nytta av det. När vi sedan kollade närmre på det såg vi att det var mitt personnummer och även min adress. Ok att folk på golvet blandar ihop oss (jag är tydligen väldigt lätt-ihop-blandad, eller vad säger du Karin?), men på kontoret?? Vi gick upp till personalchefen som löste det hela åt oss. Timmarna som stod stämde dock inte på nån av oss. Hur snurrigt kan det bli egentligen?
Nu när jag kom hem märkte jag att jag tappat kulan till min handpiercing. Har ingen extra hemma, vilket gör att jag har 2 val. 1- tar ut smycket, 2- trycker i ett annat smycke. Självklart väljer jag alternativ 2, den här piercingen försvinner inte så lätt! Hittade en ring som inte verkar så tjock, men jag misstänker att det kommer att göra mycket  ont. Usch, måste gå och köpa ett vettigt smycke imorn, om jag får min bankomatkod vill säga...

Good night, and good luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback