Svull i kvadrat

Idag fick jag sluta tidigt på jobbet, så vad passade inte bättre än att ha en riktig svullkväll hos grannjäntan?! Vi har kalasat på mackor, godis och chips. Och kollat på mord såklart! Riktigt skönt med en tidig kväll (är ens halv 11 särskilt tidigt?), framförallt eftersom jag ska jobba nästan hela helgen.
Annars har jag inte så mycket mer att säga än att min hand inte mår så jävla kalas. Ja, ja vet att jag får skylla mig själv, men jag måste ändå få klaga lite....

Hittade det här på Helenas dator, första och enda kortet på henne i ovve...








Nu när jag ändå är inne och snokar i Helenas dator, hittar jag fler godbitar från förr...enjoy!





Utanför Harrys..får vi inte komma in?!











Och sista bilden...som heter "Lena och majs" i Helenas dator..jag fattar verkligen inte varför






Aja, nu tackar jag för mig för idag...det här var nog mest roligt för mig och Helena egentligen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback