nära hare får inget skjut

Fick mitt tentaresultat idag, från den tentan jag nästan trodde jag skulle få lämna in blank. Fick 2,5 poäng från godkänd så det var inte alltför illa. Hade såklart varit bäst med ett litet g men det gick betydligt bättre än vad jag hade räknat med. Men som sagt, nära hare får aldrig något skjut.
Nu ska jag pallra mig iväg till skolan för tentagenomgång sen blir det nog lite grupparbete med. Ska träffa Maria för en lunch sen. Sannerligen på tiden, det var säkert ett halvår sen vi sågs sist.

Bäst att leta upp några gamla paltor att dra på mig. Varför känns det aldrig som om jag har några kläder, när jag samtidigt har svårt att få igen garderobsdörrarna?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback