nya tag!

Här händer det grejer minsann. Skolan började i måndags, nu byter jag sjuksköterskestudierna mot beteendevetenskap. Har varit lugnt med skolan den här veckan, skönt det eftersom jag jobbar månaden ut också.
Gick hem tidigt idag, fanns inte så väldans mycket att göra på jobbet plus att jag börjar tidigt imorn. Skönt skönt.
När jag kom hem nu så kom bara en katt galloperandes mot mig. Hör ett litet ynkligt mjau från sovrummet. Då har jag visst råka stänga in Sven och där har stackarn fått sitta sen kl 2. Men han var bara glad att få komma ut, tur att jag inte har en surmule-katt.
Annars rullar allt på, försöker fokusera på att bara vara och inte tänka så mycket. Blir lite för mycket av den varan ibland, och det leder inte alltför sällan till trubbel.
Nee nu blir de sova. Min helg verkar bli fullspäckad så det är bäst att ta tillvara på all sovtid jag kan få!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback