fattar nada

Fick ut hemtentan för några timmar sen och känner att paniken börjar smyga sig på. Jag FÖRSTÅR inte ens frågorna! Hur ska jag då nånsin kunna svara på dom? Jag får nog ta att ringa till Anna och se om hon förstår. Det här är straffet för min semester. Dom gick bergis igenom precis allt när jag var borta, fnissade och sa " här ska hon få den där Lena för att hon ligger på stranden och slappar". Shysst, verkligen shysst!
För att svara på din fråga Cattis så går det förövrigt väldigt bra i skolan, har klarat alla tentor hitills. Den här får bli undantaget.

Sen har jag en annan undran här. Desperate housewives, sa dom inte att det var sista säsongen? Tyckte att allt avslutades så fint och mystiskt och då helt plötsligt ska allt dras igång igen. Slutar det inte nu kommer det aldrig sluta känner jag.

Nu ringde Anna i min klass precis, hon förstod inte heller tentan så bra. Vet inte om det är bra eller dåligt, skönt att inte vara dum ensam men tråkigt att hon inte kan förklara för mig. Hon skulle komma hit sen iallafall så får vi slå våra "kloka" huvuden ihop.




Sven gör sin Clint Eastwood-min.




Kommentarer
Cattis

Vad fina kissarna är!

2009-09-29 @ 19:02:15 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback