plugghelg

Usch vilken ångesthelg. Innan imorn kväll ska det skrivas på b-uppsatsen som ska in på onsdag, en hemtenta borde helst vara klar (i nån form utav ekonomikurs som jag tydligen läser) men främst en gruppuppgift i samma konstiga ekonomiämne. Det tråkiga: jag fattar ingenting.
Jag sitter och tittar på regeringes ekonomiska proposition och den skulle lika gärna kunna vara skriven på grekiska. Det står still i huvudet och jag börjar riva mitt hår. Det blir inte bättre när Mattias säger att det verkar komplicerat. Inte för att han är nån ekonomisk gud, men jag är så avundsjuk på honom som inte pluggar. Idag skulle jag nästan hellre vilja va en slaktare. Skära upp lite kossor och de enda ekonomiska tankar i huvudet skulle vara om alla feta cash som rullar inte (snart iallafall). Inte tänka på hur många små resp stora företag som finns i Sverige. Är det nåt jag inte bryr mig om så är det det.

Snart ska pojkarna iväg på bio och jag ska äta middag med mamma. Om två timmar ska iallafall nåt av det jag håller på med vara klart.

Jag vill inte!




På nyår var jag gladare. Mattias står säkert och funderar på kossor...




Kommentarer
Sofie

Haha, springning hade kanske gett mer för oss med kan jag säga ;)

Men ska vi boka in nåt kanske? Hur har du det nästa vecka?

2010-01-12 @ 17:43:48 | http://johsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback