Smultronstället

Igår fick jag äntligen besöka smultronstället. Trots att jag bott i Östergötland hela mitt liv, måste jag pinsamt erkänna att jag aldrig varit där. Det är en stor glassrestaurang i Söderköping där det verkligen finns glass i stora lass. Men nu var det tillslut dags för mig, eller för oss då Mattias aldrig varit där heller. Vi drog med oss min mamma och väl där mötte vi upp Sarah och hennes dala-familj!
Såklart, eftersom jag alltid ska vara värst, fick jag den största glassen! Var mätt hela kvällen!

Min mor kom ju hem igår efter några dagar i Slovakien och hade med sig massa fina presenter till Isabelle. Tack Mikaela för den fina tallriken också (misstänker att du läser här!) Även Sarah hade presenter, hon hade varit på Ullared. Min lilla skrutt blir verkligen bortskämd!


Nu sitter vi och funderar på om vi ska åka och bada. Lutar mot Borensberg....men vi får la se!




Köar för lite glass!



Min lilla glass, plus Sarahs mamma och bror!



Radarparet Sarah och Milton!



Ett litet leende anas!



Ett glatt och mätt gäng!



Glada och mätta föräldrar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback