Ajaj

Är så himla mör i min stackars kropp. Har tidigare haft ont i benen och då tipsade Fia om att det kunde vara kalciumbrist. Mycket riktigt avtog mina krämpor när jag började käka kalciumtillskott. Men nu de senaste dagarna har jag lika ont igen, har jag då ännu mer kalciumbrist eller är det nån annan åkomma som spökar?
Det gör inte saken bättre att min bil fortfarande är paj, och jag får vandra till jobbet. Kanoners med vardagsmotion men det är alldeles för halt för att jag ska kunna gå som en normal människa. Hem får jag skjuts tack och lov och imorn är sista arbetsdagen denna vecka. Hoppas hoppas hoppas vi får tag på en bil till helgen för nästa vecka är det nattvecka.
jaa, annars mår jag bra iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback