Lilla sjukis!

Har en liten sjukis här hemma. Isabelle grymtar mer än vanligt, hon är riktigt ordentligt snorig. Igår var hon jättehängig också, men det vet jag inte om det berodde lite på 3 månaderssprutan hon fick i torsdags. Idag verkar hon må lite bättre, förutom just snorigheten. Sen är hon himla kramig, vill verkligen inte vara utan kroppskontakt och bäst är det tydligen med mamma. Nu sover hon äntligen och förhoppningsvis hela natten. Visserligen är det Mattias natt så jag får sova hela natten oavsett, men det vore ju fint om hela familjen fick en hel natts sömn.

Idag har jag, förutom att ta hand om min lilla sjukling, tvingat med Mattias ut på Tornby för lite shopping. Det blev en läslampa till mitt hörn av soffan (ja, vi har bestämda platser...), ett par brallor till Mattias och lite annat smått och gott.
På annat håll var mamma och shoppade åt oss. Hon var på Ullared och handlade hem lite bra grejer, allt till Isabelle såklart. Sen jag fick barn har väldigt lite pengar spenderats på mig. Det får nog bli ändring på det, jag är faktiskt i större behov av kläder.
Nu är det snart dags för sängen. Imorn kommer lite släktingar från Mattias sida och firar honom lite i förskott, han fyller år på tisdag. Blir trevligt!



Favoritbilden på Isabelle, så go och glad att man bara vill äta upp henne!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback