sjuk utekväll

Måndagmorgon! Efter en helg där jag inte känt mig på topp är jag äntligen frisk. Men då blir ju såklart Mattias sjuk och ligger istället nerbäddad i sängen.
Min sjukdom till trots följde jag planen att ha lite lördagshäng hos Sarah. Proppade i mig lite tabletter och hoppades på det bästa. Blev lite tacos och några cider. Gick även till Mörners för en cider, men där blev vi ganska kortvariga då min skalle höll på att sprängas i tusen bitar. Kollade på Melodifestivalen, min favvo var Loreen! En mycket trevlig kväll hade vi, fick lida lite extra igår morse men nu känner jag mig som sagt ganska frisk.
Isabelles farfar var på besök i helgen också, han har inte träffat henne sen i julas och mycket har ju hänt sen dess!

Igår kväll var vi en sväng i kyrkan, var nån liten minnesgrej för dopet efter gudsjtänsten och sen bjöd dom på tårta. Isabelle fick en liten tavla. Hon somnade dock halvvägs in i gudstjänsten och missade sin stund i rampljuset!

Nu ska jag lämna in Isabelle hos sin far och springa ner i tvättstugan. Hoppas ni får en fin dag!


Myser till Melodifestivalen


Efter många fotoförsök fick denna bild på mig och Sarah duga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback