Redo för vår

Usch vilken jobbig natt vi har haft. Vi har varit bortskämda med en dotter som somnar runt 7 och sedan sover hela natten och vaknar tidigast 5-6. Detta har pågått i ett par månader, men i natt bröts alltså den trenden. I flera timmar var det gnäll, skratt, gråt och varje gång jag trodde hon hade somnat och precis vågade stänga ögonen så var det hela igång igen. Mattias fick lägga sig på soffan så att han skulle få sömn iallafall. Tillslut provade jag att ge mat (trodde verkligen inte att hon kunde var hungrig). Slukade en flarra och somnade direkt. Förstår ju att min natt är ett hån mot vanliga småbarnsföräldrar, men idag mår jag ungefär som allra första bebistiden då man inte fick nån sömn.
Nog om detta!
 
Idag ska vi träffa lite andra bebisar och mammor på lunch och sen gå till öppna förskolan. Blir skoj!

Nu måste jag jag rätt i min lilla illbatting, mycket hyss blir det!




Redo för varmare väder med två nya vårjackor!




Kommentarer
stine

Det låter inte så roligt, hoppas det blir bättre i natt!!

2012-01-26 @ 07:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback