He på er!

Dålig uppdatering som vanligt, men skyller som vanligt på att det knappt finns tid för surfande längre. Den mesta av surfningen sker dessutom från mobilen och det är så jobbigt att blogga därifrån.
Nu ligger iallafall i sin säng och sover. Lägenheten är ganska så städad så då passar jag på att hälsa på här!

Allt är bra med oss, det är full rulle hela dagarna och med Isabelle känns det som om det händer nåt nytt varje dag. Hon ställer sig upp mest hela tiden och inte bara där hon måste dra sig upp utan även mot väggar och mina ben. Att sätta sig är lite värre men hon kämpar på och jag försöker att inte hjälpa henne alltför mycket. Ibland sträcker hon ut sin lilla hand och vill ha hjälp. Gå-vagnen uanvänds ganska mycket, hon ställer sig upp själv och går iväg.
Den "värsta" seperationsångesten är nog över tror jag, märks särskilt på babycafét och öppna förskolan då hon vågar krypa iväg från mig och klättra lite på andra mammor också.

Idag kommer grannen Anette över med sin lilla son. Dom får leka och vi äta pannkakor!

Hoppas ni får en bra dag i fina vädret!

Här är en liten bildkavalkad på liten tjej som blir större.





Nyfödd


1 månad


2 månader


3 månader


4 månader


5 månader


6 månader


7 månader


8 månader






Kommentarer
Cattis

Vad snabbt tiden går... Lilla stora tjejen. Nästa vecka är jag ledig onsdag+torsdag om ni vill träffas!

2012-03-07 @ 11:58:39 | http://cattise.blogg.se/
Cattis

Ah, onsdag blir perfekt. Bara så ni vet så är Ava Estelle förkyld och har feber idag, men jag hoppas hon mår bättre på onsdag. Kram

2012-03-12 @ 08:48:09 | http://cattise.blogg.se/
Cattis

Vi kan ju se hur barnen mår, vi kommer gärna till stan om dom är pigga och det är fint väder. Dom är sugna på att leka i lekpark!

2012-03-12 @ 11:33:33 | http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback