Harrys och jag

Igår var det party igen, var hemma hos Helena med diverse flickor. En mycket trevlig förfest och sen blev det raka vägen hem till Harrys...Allt var sig inte likt, har inte varit där på ett tag och medans jag var borta har dom passat på att bygga om stället....Utan att fråga mig?!
Hade ganska kul...berodde nog på att jag var så trött, förutsättningarna för en bra kväll fanns ju annars.
Käkade med Katta och minglade runt lite på sveriges farligaste gata..uuuuhh...
Maziar var extremt sugen på efterfest, men jag satte ner foten och sa nej, "men det behöver ju inte bli nån fest, bara lite musik..." och sen nåra öl på det? nejnej det gör  ju ingen fest. Det blev inget med det iallafall.
Jag och Helena galloperade istället glatt hem genom natten!

Idag har jag varit hos mamma, pluggade lite. Börjar komma överens med Tortora äntligen!

Smart som jag är så har jag "gömt" mitt påskägg högst upp i skafferiet. Vad som inte är lika smart är att det står en pall precis brevid skafferiet. Men lite krångligare blir det iaf att behöva ta en klätter-tur varje gång man blir snask-sugen. Kanske borde gömma det hos grannen istället, tror inte det skulle bli så populärt dock, komma där och knacka på stup i kvarten

Japp, det var alles för idag



Kommentarer
sarah

jag anser inte att det är något större fel på att vara en rugguggla ibland?...

2007-04-10 @ 12:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback